20 May 2012

handen




Nog even voel hoe ik Uw hand over mijn haar aait.
Uw stappen raken verloren in de herrie van het ontbijt
terwijl ik langzaam mijn koffie drink.
Ik wil niet opkijken, ik voel mijn hart dat in mijn maag klopt.
Hoe langzaam de triestheid mijn lijf overneemt
en ook wordt beschermd door een warme deken van herinneringen.
Zo voorzichtig nam U me mee op reis in een donkere wereld.
Een wereld die ik nooit had gekend was het niet door Uw tedere zorgzaamheid.
Mijn tepels schuren pijnlijk tegen de stof van mijn kanten BH.
Uw nog vochtige pruim is gezwollen in mijn zijden slip.
Handen die me aanraakten als liefhebbend gereedschap.
Zorgend, pijnlijk en geruststellend die ik nog voel met iedere hartslag.
U heeft gebruikt wat van U is en naar eigen wil en wens.
Ik heb het gegeven aan U, in alle vrijheid en liefde.




No comments: